czwartek, 11 sierpnia 2011

Kora i Oliwcia :)



Dzisiaj poszłam do Kory o 9.10. Bawiliśmy sie dzisiaj jak zawsze poszliśmy sie przejść po chwili spotkaliśmy Puszka piesek wujka Kora zaczęła sie bawić pobiegali zaczepiłam Kore na smycz i poszliśmy dalej później na potworku spotkaliśmy Oliwkę. Oliwka zaczęła sie bawić z nią głaskać jak to małe dzieci :). Porzucałam jej piłeczkę nawą kostkę przedwczoraj kupiłam jej ;)). Jak zawsze Kora se swoim misiem latała jak szalona i nie chcący Oliwkę przewróciła ale jej nic nie nie stało ale 4 min później Oliwka zaczęła do Kory iść przytulać i głaskać a Kora lizać ją ;p. o 11 zamknęłam Kore do Kojca i poszłam do domu i o 14 idę znów do  Kory ;).
A dzisiejsze zdjęcia co robiłam jej ;)) 


a tu Oliwcia z Korą akurat Oliwka obróciła głowę ale to nic ;)

a tu z kwiatkiem ;)
tutaj Kora czeka aż jej pozwolę żeby mogła zjeść smakołyka
 a tu Oliwcia robi ,,cacy dla pieska ,, ;)))

 z misiem
 a tu leży na miśku ;p

 ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje że przeczytaliście moją notkę i komentujesz :)) :**