niedziela, 21 sierpnia 2011

Kora pomaga .

Sory że nie pisałam ale jakoś  mi sie nie chciało. :))
Dzisiaj z mamą mieliśmy piach rozpychać  wcześniej był taki skalniak ale mi sie nie podobał i kwiaty sa teraz pod płotem ;).
I piach musieliśmy rozpychać i łopata kopałam z mamą a tu Kora też zaczęła nam pomagać i kopać i tarzała sie w piachu  dla niej była to zabawa a nam pomogła i szybciej skończyliśmy i jak już kopała i  ja mówię tam jeszcze Kora a ona z wielką radością kopie tam. :)
a tu fotki ;)
                                                                     a tu jak wącha kwiatki ;) 
A co to jest .?
Siad ;)

No co ja tylko pomagam ;p
Aaa kopie kopie
i dalej kopie ;)




kopie kopie :))

















 a tu za płotem była krówka  ;D

2 komentarze:

  1. Super post.
    Ale z niej super ogrodnik.
    Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kora jest słodka ;D
    Lubie też duże psinki ;]

    Pozdrowienia

    --------------------------------------------------
    http://kajtek-pinczer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że przeczytaliście moją notkę i komentujesz :)) :**