czwartek, 22 grudnia 2011

W lesie .

Dzisiaj nie byłam w szkole bo nie  chciała mi sie xd ale i tak mieliśmy 2 pierwsze lekcje a później przedstawienie i Wigilia ....
O 13.30 wszyszłam na dwór bym była wcześniej ale musiałam siostrzenicy pilnować ...
Tak wyszłam i poszłam  do lasu na początku troche sie bałam żeby mi sie uciekła ale zaufałam i puściłam ją se smyczy ale dobrze sie zachowywała patrzyła gdzie my jesteśmy i cały czas miła mnie na oku ;) .

Kora  poszalała  pobiegała sb .Byliśmy w lesie 2.30 min .;D
A tu mam zdjęcia ;)


















11 komentarzy:

  1. U was już padał śnieg ?
    Ale macie fajnie ;d
    Też chce śnieg!
    Świetne foty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pościk! :) Super zdj. Widzę, że Kora ma niezłą zabawę w tym śniegu. Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! :] P.S U nas nowy post zajrzyj.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam to zdjęcie w biegu od Kory to nie mogłam zaskoczyć z początku co to za pies;D
    U Nas jest pełno śniegu ;D
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się 16-ste zdjęcie. Jest takie artystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :D
    I słodka Twoja szalona Kora :D

    Pozdrawiamy :**

    Obserwujemy...??

    I zapraszamy do nas. :]

    OdpowiedzUsuń
  6. No to space wam się udał. Mnie też Kora pilnuje. Widocznie Kory mają to do siebie ;P ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też jest podobny lasek , w którym moja psinka czuję się równie doskonale jak twoje psisko ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://baja0799-pamietnikksiezniczki.blogspot.com/

    PS:Zdjęcia są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyprawa. To się Kora wyhasała :)Piękne zdjęcia. Masz śnieg,wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia!
    Kora piękna :*
    zapraszamy do nas!!
    www.labradorciaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia <3
    zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że przeczytaliście moją notkę i komentujesz :)) :**