sobota, 4 lutego 2012

Przepraszam .!

Bardzo  przepraszam że mnie tka długo nie było ale jak chciałam wejść to nie mogłam ;/ . Ale mam nadzieje że to już sie nie powtórzy ;D .

U nas dobrze znaczy mogło być lepiej na dworze jest -28  stopni  możliwe że jest więcej oczywiście  Kora śpi w domu  no cały czas jest w domu  mi pasuje dla Kory też . Tylko na godzinę dwie idziemy na dwór . Ostatnio Kora sie  skaleczyła  w nogę.Aż poduszka sie oderwała  dzisiaj idziemy to weta mijałam iść wczoraj ale nie wypaliło. Mam nadzieje że będzie dobrze .! :).
Teraz mam ferie i mam dużo wolnego czasu na mnie na Kore na wszystko zęby sobie poukładać życie... .
 A wy macie ferie .? 

wszystkie prawa zastrzeżone .! 









 Misiaczek <3 ;D

 

4 komentarze:

  1. Także mam ferrie ;)
    Śliczne foty. Kora jak zawsze pełna wdzięku na zdjęciach ;) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych pogodnych ferri.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że z łapką Kory będzie dobrze ;)
    -28 STOPNI,brrr. U nas w dolnośląskim jest trochę mniej,bo dzisiaj tylko -12 i nie mamy już ferii. Tobie oczywiście życzę udanego odpoczynku :) Zdjęcia są cudowne. Na niektórych Kora wygląda jak moja goldenka - Perełka :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, oj tam. Nic się nie stało.
    U nas też strasznie mrozi.. Uuu. Okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mam feri. Śliczne fotki .. :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że przeczytaliście moją notkę i komentujesz :)) :**