środa, 19 października 2011

Kora i inny pies.

Dzisiaj nie poszłam do  szkoły bo zaspałam xd ale to nic bo  namówiłam mame żebym nie szła do szkoły .
Ale jak zwykle jak mnie nie ma to coś  fajnego musi byc ; /    dzisiaj ktoś tam był i coś tam grał :D .
Ale koniec o mnie .
Poszłam z Kora  na te  same pola co zawsze  no jak zwykle powiedziano mi że mam ładnego psiaka ;).
Poszłam dalej jak już tam prawie wracałam do domu bo musiałam ; / spotkałam  pieska podobnego do Ładka tylko że Łatek miała inne uszy i miał czarne plamki a ten piesek miała bardziej stojące uszy i rude plamki :).
Widać że do kogoś był bo miała obroże i nie bał sie ludzi i nie był agresywny , na początku Kora sie patrzyła kto to jest  później  powąchali i zaczęli sie bawić ale nie musiałam szybko isc i trzymałam Kore na smyczy żeby mi z pieskiem gdzieś tam nie  pobiegli a jeszcze jakoś dużo krów było a ja sie boje żeby  korowy nic jej nie zrobili .







3 komentarze:

  1. Fajnie miałaś:)
    Śliczne fotki-pozdro:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki ;]
    Widać, ze kora miała towarzystwo ;]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie się bawią.Fotki cudne :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że przeczytaliście moją notkę i komentujesz :)) :**