piątek, 21 października 2011

Kora i psy .

Dzisiaj znów byłam na polu :) ok 2 godziny bym pewnie była dłużej ale było już ciemno i  zimnooo ; / .
Dzisiaj poszli z nami Pimpek i jeszcze jeden piesek :).
A później jak  szliśmy  spotkaliśmy Łatka   to ten piesek co była powszednia notka i sie dowiedziałam że to Łatek bo właściciel był i wołał  jego a ja mowie że nich idziesz z nami chodziarz sie pobawią :)
Na  początku bałam sie Kore  puścić se smyczy 3 psy i ona  jeszcze bym musiała je gonić po polach xd , ale  jak sie oddaliłam zawołałam  Koraaaa  chodź i przyszła i oczywiście mam fotki .






 i takie tam na koniec ale one było robione  na początku :D

1 komentarz:

  1. Fajne fotki.Suoer jest ta co widać tylko ogonek Kory ;D To się psiaczki pobawiły :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że przeczytaliście moją notkę i komentujesz :)) :**