poniedziałek, 28 listopada 2011

.?

Hej hej . 
Może zacznę od początku.
Dzisiaj   o 13.5 do Kory poszłam o 13.30. 
Poszliśmy na pole tak jak zawsze , po 30 min napisała do mnie najlepsza koleżanka czy idę sie przejść  a ja że była z Korą to nie poszłam ale ona była taka miła że przyszła do nas :) .   Wiadomo z czym .? (  miała szlugi ) .
 A z nią przyszedł taki pies  Kora już jego znała dobra my  gadamy i probujemy podbaliś ale kurrde był taki wiatr że nie dało sie . !  I jakoś na Kore nie patrzyłam ale to ja wam mówie że 2-3 min Kore straciłam z oczów . Patrze a  jej tam nie ma jakoś  sie nie przejełam bo wiedziałam że  pobiegła dalej albo  sie skochała za   drzewkiem dobry my tam  idziemy tak  gdzie ja ją widziałam ostatnio z tym psem . Gadamy  sobie ja ją wołam ale doszłam do końca tak jakby  drogi polnej a jej nie ma . ! 
Przestraszyłam sie , już chciałam wracać  ale poszłam   dalej  ( to takich domków  ) .
Tam jej też nie ma dobra idziemy dalej i dalej  i  jej nie ma . ! 
Ja już miałam iść do domu po myślałam że ona może pobiegła do domu z  tym psem ale Natalka powiedziała żebyśmy  dalej szli dobra poszła a jak ONA tam była  . ! Ja kucnęłam i wołam Kore wielki kamień spadł mi z serca .!  Jakby jeszcze parę metrów dalej poszła to by wyszła na ulice i w mieście by była ;/ . Ale na szczęście nie wyszła uff .   Ja i Natalka nie mogliśmy  uwierzyć że ona tak daleko poszła !
A tu mam zdjecia ;)









8 komentarzy:

  1. śliczne fotki:D
    dobrze , że się nic nie stało i nie uciekła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje też sie cieszymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze,że ta przygoda dobrze się skończyła i Kora się znalazła :) Zdjęcia jak zwykle śliczne.Jaka ona duża przy tym piesku ;D Szkoda zdrowia na te szlugi.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak tak ale my palimy wiesz tak czasami na jakiś czas .
    i Dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze ,że się znalazła !
    Fotki - śliczne ,post - super !
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że nic się nie stało.
    Zdjęcia świetne!
    Pozdrawiam i zapraszam do nass :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog i cudne fotki. Kora- całkiem jak mój psiak. Zapraszam na blog mojej Kory. I nie zapomnij zostawić za sobą ślad- zostaw komentarz

    OdpowiedzUsuń
  8. Kora - Cudowny piesek :)

    <3

    obserwuję wpadnij do mnie :)
    www.koloroveee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że przeczytaliście moją notkę i komentujesz :)) :**