sobota, 5 listopada 2011

Dobrze jest .!

Dzisiaj szybko poszłam do Kory sb czy jest dobrze . I jest dobrze pomogło jak ją wypościłam to skakała jak dawniej ale jeszcze nogę tak ' inaczej  ' stawia ale na pewno sie polepszyło już macha  ogonem i jest zadowolona :)). Pobiegała se później poszłam z Mamą i Klaudią ( siostrzenica moja ) rozpaliła  ognisko takie  plastik jakieś tam worki itp . Nie mam co pisać ale jestem szczęśliwa  że jej sie poprawiło .!
Oczywiście nie mogło zabraknąć zdjęć :))






 Ogień ogień :D
 a tu Księżyc

9 komentarzy:

  1. Wspaniale, że się jej poprawiło!
    Pozdr' Kaluu
    Zapraszam na zara-dogdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy :D
    i na pewno zajrzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog;)
    Zdjęcia też bardzo ładne.
    Piesek śliczny.Uwielbiam kiedy Labradory mają taki nos;)
    Również zostaję obserwatorem i będę wpadać częściej:)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. to dobrze, że wszystko dobrze! :)
    wspaniałe zdjęcia:P
    Pozdrawiamy..

    OdpowiedzUsuń
  5. to super że jest już zdrowiutkaa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne fotki
    dobrze że jest już zdrowa
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas , new post ;]]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze,żeKora już lepiej się czuję ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że przeczytaliście moją notkę i komentujesz :)) :**